3.133.119.66

Ha van Márk nevű ismerősöd, hívd fel és kívánj boldog névnapot!

2009.07.03 - Esztergom-Budapest avagy át a Pilisen

2006 tavaszán egy előbejárás keretében eredetileg öten indultunk volna el az úton, de éjfélre csak ketten maradtunk Zildivel, aztán a 2006 júniusi "éles" túrán már 15-en indultunk el a nem könnyű úton és legtöbben végig is gyalogoltuk. Akkor a túravezető nem jött el, mint kiderült halálos balesetet szenvedett aznap. 2007-ben nem sikerült megszervezni, de 2008-ban újra végigmentünk rajta, immár Borsi emléke előtt is tisztelegve.
Sokan végigjártuk együtt és bár sokakat elvezéreltek a magánélet vagy saját döntésük a Csapatból, mégis valahogy mindig várjuk, hogy újra indulhassunk. Mindig jönnek új arcok, akik a hosszú út végére már nem újak, nem ismeretlenek és a csillaghegyi megállóban "hótfáradtan" elköszönve már régi ismerősként rázunk velük kezet, mondunk "viszlátot"... Divatosan az ilyesmit csapatépítésnek hívják, de én azt mondom: jártunk egy jót együtt! Idén te is megteheted!

Mars3696
2009.07.03 23.50 (péntek)
Pilis
Hosszú vagy több napon át tartó, megterhelő túrasok-sok erős emelkedő-lejtő, vagy közepes emelkedőkkel tarkított, ám nagyon rossz útviszonyokEgynapos (szállás igénybevétele nélkül hazatérsz róla)Csak nappali túra
Részt vettem a túrán és ezt jelöltem is:
Mars3696Bakesz
A költségekről:
Csak odafelé kell jegyet venni!
Bárki, aki képes ennyit végiggyalogolni és nem fél az éjszakai túrázástól
Péntek éjjel tali az Esztergomi pályaudvaron!
22:21-kor indul a Nyugatiból a vonat Esztergom felé (én 22:35-kor szállok fel Újpesten).
23:50-kor Esztergomba ér a vonat, indulunk éjfélkor...
2009.07.03 - Esztergom-Budapest avagy át a PilisenAZ INDULÁS IDŐPONTJA MEGVÁLTOZOTT!
Az új indulási időpont 2009.07.03!

Mivel a közelmúltban egy bejárótúra keretében végigmentünk a tervezett - módosított - túraútvonalon, rá kellett jönnöm, hogy egy szusszra, éjszakai indulással nem igazán végigjárható. Ez okból marad az eredeti - szokásos - útvonal, amit évek óta járunk:

Esztergomból a S jelzésen a Barát-kúti erdészház felé, majd elhaladva a jelzetlen Klau-szakadék mellett ( ;-) ) be Pilisszentlélekre. Itt pihi a Svejk-nél.

Pihi utána a P, majd a Z jelen fel a Pilisre (felmehetünk a Pilis csúcsra is), aztán le Pilisszentkeresztre, ahol fagyizunk, de nem állunk meg, hanem a Dera-patak völgyén lemegyünk. Pihi csak itt lesz (ha van kedv és szalonna, süthet aki akar, de lehet szundítani is egy órácskát)

Pihi után irány Csobánka, majd az utolsó komoly megmérettetés a Kevély-csúcs. A Kevély-csúcsán fotózgatunk, szusszanunk, majd elindulunk végig lefelé Csillaghegyig. Itt ne kérdezgessétek, hogy sok van-e vissza! :)

Sokan végigcsináltuk már (sokan többször is) és mindig megfogadjuk, hogy többé nem! :DD Gyere Te is, hogy fogadalmat tehess, aztán gyere a következő alkalommal is! :)