3.230.128.106

Ha van József nevű ismerősöd, hívd fel és kívánj boldog névnapot!

2008.12.21 - Budaörsi Elhavazás

Tavaly hárman már megcsináltuk, miért ne jöhetnél idén Te is?

Mars3696
2008.12.21 09.00 (vasárnap)
Budai-hegység
Középhosszú túra (15-35 Km)sok-sok erős emelkedő-lejtő, vagy közepes emelkedőkkel tarkított, ám nagyon rossz útviszonyokEgynapos (szállás igénybevétele nélkül hazatérsz róla)Csak nappali túra
Részt vettem a túrán és ezt jelöltem is:
Mars3696
Galéria:

A programhoz nincs semmilyen ár feltüntetve! Ez vagy azt jelenti, hogy mindenről önállóan kell gondoskodnod (odajutás, esetleges szállás, stb.) vagy azt, hogy a program semennyi pénzbefektetést nem igényel. Érdeklődj a túravezetőnél!

Bárki, aki kedveli a kaptatót, a forralt bort és a rétest
Budaörs CBA-parkoló (Bp felől menet a Templom után van)
2008.12.21 - Budaörsi ElhavazásEzt a túrát anno már egyszer végigjártuk hárman (Klau, Fegya és én), jó lenne idén is, abból az apropóból, hogy most 21.-én, vasárnap lesz a Budaörsi Kirakodóvásár a Templom-téren délután - hátha megint kapunk bőséges sajtkóstolót... :D

A budaörsi CBA-parkolóban találkozunk reggel 9-kor. Aki autóval jön, az a Budapesti úton jöjjön és a Templom után figyeljen, aki busszal jön, az a 40-240-essel tud jönni és a Templomnál kell leszállnia, majd továbbmenni, amerre a busz megy.

Reggel a laposüveg körbeadáas után elindulunk felfelé a P jelzésen a Kő-hegy mellett, aztán a jelzést követve a Piktor-tégla üregek mellett elhaladva, aztán rátérve a S jelzésre felkaptatunk a Diófás-tetőig. Innen a Z+ jelen nekivágunk az utolsó kaptatónak fel a Normafához.
Forraltbort és Budapest legkiválóbb rétesét fogyasztjuk az egyik legszebb (és talán legismertebb) panorámájában gyönyörködünk. Ha lesz hó - és reméljük lesz - gyerekzsivaly és kúsza hógolyóbecsapódás esélyes. A pihenő után indulunk vissza.

A Z+-on leereszkedünk, aztán a S jelen indulunk Budaörs felé, ám nem térünk rá a P jelzésre, hanem a S-t követjük egészen a Sorrento-sziklákig. Innen a terp és időjárási viszonyok függvényében vagy megmásszuk a Sorrentót vagy egyszerüen kisétálunk a Repülős Emlékműig, majd a Vitorlázó Emlékműig.
Innen vagy tökön-babon át jutunk le az autókig vagy kicsit kerülünk és a P+, P jelzésen.
A túra végeztével körbenézünk a kirakodóvásárban (tavaly jóféle kolbászokat, sajtokat zsákmányoltunk ehelyütt).