54.160.244.62

Ha van József nevű ismerősöd, hívd fel és kívánj boldog névnapot!

2009.01.03 - Új év köszöntő Nagy-Szénáson

A 2009-es évad első túrája tőlem. Gyere, koccintsunk fent!

Mars3696
2009.01.03 09.00 (szombat)
Budai-hegység
Rövid túra (6-18 Km)sok-sok erős emelkedő-lejtő, vagy közepes emelkedőkkel tarkított, ám nagyon rossz útviszonyokEgynapos (szállás igénybevétele nélkül hazatérsz róla)Csak nappali túra
Részt vettem a túrán és ezt jelöltem is:
Mars3696

A programhoz nincs semmilyen ár feltüntetve! Ez vagy azt jelenti, hogy mindenről önállóan kell gondoskodnod (odajutás, esetleges szállás, stb.) vagy azt, hogy a program semennyi pénzbefektetést nem igényel. Érdeklődj a túravezetőnél!

Akik bírják a kaptatót és a hideget (na, meg lehet, hogy a havat)
tali az Árpád-hídi buszpályaudvar várójában. Onnan Volán busszal megyünk (az autókat a felüljáró alatti parkolónál lehet hagyni)
Új év köszöntő Nagy-Szénáson - Mars3696 - VÁLTOZÁS! Ésszerű indokokra hallgatva nem autóval, hanem Volán járattal megyünk ki Pilisszentivánra! A busz 9:15-kor indul Pilisszántó felé. A jegyet \"Pilisszentiván PEVDI-megállóig\" kell megvenni. Így nem lesz külön gond a Muflon-csárdával és Dorka kutyulájával sem. ;-) 2009 ...reméljük jó év lesz mindenkinek. Mi mindenesetre igyekszünk jól kezdeni. A Szilveszteri másnaposságot kiheverve kiszellőztetjük a fejünket fent a Nagy-Szénáson. Az autóbusz pályaudvarról kimegyünk autókkal Pilisszentivánra és felmegyünk, ameddig lehet a S jelzés mentén. Leparkolunk, aztán az Antónia-árkon felkaptatunk a hegyre a K jelzésig. Innen a K jelzésen felmászunk a Túristaház emlékfalig, majd a csúcsra. Itt - főleg ha addig havazik - igen hideg lesz remélhetőleg, de a pezsgő csak nem fagy meg. Koccintunk ki-ki hozott poharával (a pezsit én viszem), aztán az időjárás függvényében vagy a K - K+ jelzésen kerülve vagy a P jelzés felé rövidítve a Hosszú-árkon jövünk vissza. A táv nem nagy, de ha esett előtte a hó, akkor garantáltan kidöglünk felfelé, tehát senkit se tévesszen meg a dolog! :) Odafenn igen erős szél szokott lenni, úgyhogy sapka, sál, kesztyű kötelező cumó, mint ahogy a normális baki és kabát is. A poharadat ne hagyd otthon! ;) Jelezd a fórumon ha jönni szeretnél hogy úgy számoljunk autókkal.