3.235.68.180

Ha van Gedeon nevű ismerősöd, hívd fel és kívánj boldog névnapot!

2009.10.23 - Tengerszem visszavág

A korábbi Tengerszem és Jó bor túra újraértelmezése. A jó bor és a tengerszem marad!

Mars3696
2009.10.23 06.00 (péntek)
Érkezés:
2009.10.25 (vasárnap)
Zempléni-hegység
Középhosszú túra (15-35 Km)extrém/magashegyi túrák - esetleg speciális felszerelést igénylő mutatványok (erről írj bővebben a leírásban...)Több napos (ha ezt jelölöd, lejjebb töltsd ki az éjszakák számát!)Csak nappali túra
Túra érint OKT szakaszt
Részt vettem a túrán és ezt jelöltem is:
Mars3696Bakesz
Teljes szállásköltség:
A költségekről:
Ha szeretnél vacsit rendelni, rajtam keresztül megoldható. Vilma néni remekül főz és bőséges adagokat ad!
Bárki, aki szereti a jó bort és nem ijed meg a kaptatóktól...
Újpest-Városkapu metrómegálló feletti parkoló
2009.10.23 - Tengerszem visszavágElső nap (17 Km, 700 m):

Korán reggel indulunk, mert elég sokat kell mennünk!
Első utunk Tállyára vezet, ahol a környék legjobb pincészetében megvesszük a névadó jó bort, majd átmegyünk Boldogkőváraljára, ahol megnézzük a névadó várat. Itt a sofőrök csinálnak egy kis flikk-flakkot (át kell juttatni egy autót Regécre), addig a többiek pihenek (borozgatnak, stb...).

Dél körül elindulunk a K jelzésen Arka és Mogyoróska érintésével. Mogyoróskán pihenő, aztán nekivágunk a regéci várnak! Nem lesz könnyű, de megéri, fantasztikus kilátásban lehet részünk odafentről!

A nap végén átautózunk Makkoshotykára a szállásunkra!...

Második nap (19 Km, 600 m):

Makkoshotykáról a K jelzésen felmászunk a P jelzésig, s ezen folytatva utunkat lemegyünk Károlyfalváig. Itt pihi, aztán megmásszuk a hegyet, amelynek tetején a Tengerszem található. Itt fotózás, újabb pihi - lesz rá igény -, aztán a tanösvényen leereszkedünk Makkoshotykára.

Utolsó nap (5 Km, 500m):
Ellátogatunk Sátoraljaújhelyre és megmásszuk a Kálvária-dombot. (Ez egy igen furcsa hangulatú, szerintem igencsak agyonhallgatott kegyhely, amit mindenképp érdemes megnézni!)

Technikai okokból most nem mi főzünk, mint legutóbb, ám a házinénink remek és bőséges vacsorát tud készíteni, ha kérjük.

A korábbi túra útvonalát módosítottam és belekerültek szép új elemek. Így talán kevésbé rokkantosul le mindenki, mert nem lesz 30 Km feletti napi táv, mint legutóbb!