3.145.119.199

Ha van Emma nevű ismerősöd, hívd fel és kívánj boldog névnapot!

2010.10.22 - Zempléni pittbull

Egy kellemesen húzós kis túrát terveztem az Okt 23.-i hétvégére. A bázisunk Makkoshotyka lesz, Vilma néni rezidenciája, a túra pedig az ősz egyik utolsó, gyönyörő hétvégéjén felvezet minket a Zemplén szép kilátóhelyeire.

Mars3696
2010.10.22 16.30 (péntek)
Érkezés:
2010.10.24 (vasárnap)
Zempléni-hegység
Középhosszú túra (15-35 Km)sok-sok erős emelkedő-lejtő, vagy közepes emelkedőkkel tarkított, ám nagyon rossz útviszonyokTöbb napos (ha ezt jelölöd, lejjebb töltsd ki az éjszakák számát!)Csak nappali túra
Túra érint OKT szakaszt
Részt vettem a túrán és ezt jelöltem is:
Bakesz
Teljes szállásköltség:
Összes egyéb költség:
2000 Ft
A költségekről:
Az útiköltségnél autónként 4 személlyel számoltam.
Bárki, aki nem retten meg a borospince sötétjétől és a Zemplén meredélyeitől
Újpest - Városkapu metrómegálló feletti parkoló.
Autóval megyünk le, így szükség van autósokra. Pillanatnyilag 8 fővel számolok!

Péntek délután indulás 16:30-kor Újpest Városkaputól. Nagyjából 21:00 óra felé érünk Makkoshotykára, mivel érintjük Tállyát is, ahol jóféle borocskát veszünk. Vacsora és fekvés, mert másnap korán kelünk.

Szombat reggel indulás Makkoshotykáról Hercegkút felé a Kőporosi pincesor előtt elhaladva, majd a P(Rákóczi-túristaút) jelen Komlóskáig. Innen a Z jelzésen felmegyünk Újhutára. Itt kis pihi, aztán a Knsz jelen fel a Szpalanyica-völgyön. Időjárástól függően: szép, tiszta időben nyugat felé indulunk a K jelzésen és felmászunk a Sólyom-bércre és utána visza, ha nem annyira tiszta az idő, akkor kelet felé indulunk és kimegyünk a Kerek-kőhöz. Innen a K jelzésen a Gerendás-rét, az Eszkála-rét és a Kecske-hát érintésével visszamegyünk Makkoshotykára. Ez egész
napos túra lesz: sokat megyünk, ebből felét felfelé. (33.5 Km, 1100m)

Vasárnap reggeli után átmegyünk Abaújszántóra. Innen a régi zsinagógától felmegyünk a Z jelzésen a Nagy-Murga nyergére, majd tovább a Z jelzésen a Csonkás-nyeregig. Innen vagy a Z jelzésen vagy pedig tökön-babon át leereszkedünk a Tállyai Kőbányáig, aztán a P jelzésen be Tállyára. (14Km 350m)

Vacsorát mindkét este főz nekünk Vilma néni, reggelit tudunk venni a boltba vagy lehet hozni is száraz cuccokat.