Túra - Kirándulás - Kerékpártúra - Vízitúra - Ingyenes szervezéssel
Ha van Zita nevű ismerősöd, hívd fel és kívánj boldog névnapot!
Elektronikus számlázás
Kedves Túratársak!
A megemelkedett taglétszám és az adózási rend megváltozása szükségessé tette, hogy a számlázás tekintetében is fejlesszünk! Az eddigi papír alapú számlákat felváltja az elektronikus számla.
Az elektronikus számla előnye, hogy sokkal jobban kezelhető, naprakészebb és főleg jobban kíméli az erdőket az elődjénél! A mi életünket is megkönnyíti, ráadásul az adózás jövőbeli tendenciája is az, hogy az adófizető cégek is teljesen áttérjenek elektronikus számla kibocsájtásra.
Hogyan használható fel az e-mail-ben kapott elektronikus számla?
- Egyszerűen le kell menteni és adóbevallás készítésekor át kell küldeni a könyvelőnek…
Ki kell nyomtatni az elektronikus számlát?
- Nem szükséges! A lényege éppen az, hogy kíméli a papír felhasználást! (Az persze más, ha a könyvelő kifejezetten ragaszkodik hozzá, de célszerű lebeszélni róla)
Hogyan ellenőrizhető a számla hitelessége?
Ehhez a művelethez az elektronikus számlát Adobe Acrobat Reader nevű PDF olvasóban kell megnyitnia, amit ingyenesen letölthet innen: http://get.adobe.com/reader/.
- Megnyitás után kattints a lap bal szélén, felül található függőleges ikonsor harmadik elemére: Aláírások.
- A megnyíló felületen kattints jobb gombbal az első (legfelső) elemen "Hitelesítette: KBOSS.hu Kft.".
- A felugró menüből válaszd az "Aláírás tulajdonságok megjelenítése" menüpontot.
- Az "Aláíró" fülön a tanúsítvány, míg a "Dátum/Idő" fülön az időpecsét hitelességét ellenőrizheted.
Az elektronikus számlázás 2018 január 1-től lép életbe a Sétafikán! A 2017 év végéig befizetett tagdíjak számláit még hagyományos számlatömbben töltjük ki.